marți, 3 aprilie 2012

Reteta de Slabit furata de la Modele


Salut,

Astazi vreau sa-ti prezint cea mai buna reteta de slabit si cea mai testata, si nu de oricine, ci chiar ce cei care au nevoie cel mai mult.
Astazi vorbim despre dieta care o tin modelele, stii ca ei/ele trebuie sa fie perfecti/e tot timpul si sa aiba o talie de invidiat.Te-ai intrebat vreodata cum reusesc?
Uite ca eu mi-am pus acesta intrebare si am fost mijlocul lor sa stau de vorba cu cateva modele din zona Moldovei, sa le intreb cum isi mentin ele silueta. Mi sa vorbit foarte mult despre Dieta pentru Balerine asa ca am pus pe cineva sa mi dea si mie reteta.
Acum care vreti sa aratati ca niste modele respectati planul de mai jos, dupa spusele lor, reteta este veche de sute de ani si functioneaza perfect ajungi sa slabesti un kg pe zi daca te tii cum trebuie de treaba.

Ingriediente:

- Ora 8:00 – 1 cafea.
- Ora 10:00 – 2 oua fierte
- Ora 12:00 – 1 pahar suc de rosii neaparat
- Ora 14:00 – 100 g sunca sau 1 felie paine prajita
- Ora 16:00 – 1 mar.
- Ora 18:00 – 100 g branza cat mai slaba.

Cura de slabire nu are un anumit termen, o tii cat poti de mult pana ce tu crezi ca ai slabit indeajuns cat sa arati ca un fotomodel.

Nu uita sa ne spui si noua cum a mers acesta dieta pentru slabit la tine! Lasa-ne un comentariu mai jos!
Iti Multumesc si iti doresc dieta usoara!

4 comentarii:

  1. trebuie mananci in fiicare zii acelasi lucruri si la aceiasi ora?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,
      Ar fi absurd sa mananci in fiecare zi aceleasi lucruri, vezi insa sa nu depasesti cantitatea si sa fii atent/a si la calorii, in rest e de ajuns sa respecti orarul.
      Slabire usoara iti doresc

      Ștergere
    2. mersi mult, o sa o incerc

      Ștergere