vineri, 6 aprilie 2012

Dieta de Slabit Usoara


Hey hey bine te-am regasit.

Am observat o tendinta in randul oamenilor care vor sa slabeasca.Vor Slabire Rapida fara sa se infometeze!
Era si de asteptat, asa ca am testat o reteta de slabire timp de 2 saptamani, nici nu a fost nevoie de mai mult pentru ca da rezultate.
Ce am vrut sa subliniez este ca poti slabi fara sa te infometezi!Ca sa nu te mai tin de vorba, hai sa trecem la dieta pentru slabit sau regimul alimentar pentru slabit cum zic unii.

  1. ora 10 – 2 oua fierte tari si o banan
  2. ora 12 – o mana de alune, nuci sau migdale + 1 mar,sau o portocala sau 1 kiwi ora 14 – supa de legume
  3. sau de pui + 1 iaurt simplu
  4. ora 17-18 – un castronel mic cu branza de vaci + o salata de cruditati
  5. ora 20 – salata de fructe
Ce iti propun eu aici este o dieta la care tu ai sa mananci din 3 in 3 ore asa incat sa nu simti vreun moment ca tie foame.
Pe langa aceasta dieta pentru slabit, o sa trebuiasca sa bei si aproximativ 2 litri de lichide pe zi, de preferat apa plata.
Poti schimba orele in functie de programul tau zilnic, dar incearca sa respecti cele 3 ore distanta intre mese!

Nu uita sa ne spui si noua cum a functionat aceasta dieta pentru tine! Lasa-ne un comentariu dedesubt!

Numai Bine iti doresc si Dieta Usoara! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu